nöjd med allt


ph: favoriten weheartit
känner mig sjukt nöjd med allting just nu, utom en sak som bara moa vet och maja... men det lär aldrig hända, so life goes on. skolan idag var soft, hade IUP x2, sedan läste liselott för alla tjejer och sedan hade vi massage nästan hela lektionen och berättade roliga historier. gympa - då jag och lina gick promenad och sist tvätta bord vilket var skumt (det skummade mycket när vi tvättade) jag och maja är dumma i huvudet men vi har så jävla kul ibland, vi lekte döda, gömde nycklar, vi gömde oss för folk som inte ens brydde sig och sedan städade vi. till och med städning fick vi att bli kul. efter skolan tog jag och moa bussen till kampen och så luffade vi runt till halv fem. nu ska jag gå upp och hämta sladden som man kan ladda in bilder med från kameran till datorn. (VARFÖR HAR DEN INGET NAMN ELLER HAR DEN DET?) imorgon så slutar vi 12 och då ska jag och moa göra en rolig grej, ni får veta imorgon!! det blev inte lite text idag, men nu får ni något att göra.

Livet | |
#1 - - molly:

döp den :P

Upp