Dag 1 – Presentera mig själv


Senaste bilden jag tog på mig själv.. Ja, jag bor i en liten stad som heter Uddevalla. Där bor jag med mina föräldrar och min syster. På fritiden så är jag med min familj och mina vänner. Jag älskar att äventyr och jag älskar att bada.. Och att åka skidor också även om jag bara har gjort det två gånger och det inte blir så ofta men a. Mhhhh jag är helt galen i alla fall vissa dagar, ibland kan jag vara lugn också. Jag kan ibland få ryck och göra helt galna grejer, eller skratta åt allt eller a allt möjligt kan flyga i mig ibland. Annars då? Jo, jag är en glad chey med bra humor. Ja lite kortfattat så, det är fasen svårt att veta vad man ska ha med. Men här har ni ett litet urval eller vad man ska säga?? Jaja, asså jag kanske inte skrev så mycket om mig själv. Men några fler saker är: att jag älskar att läsa och är morgontrött och är galen i godis och gillar all mat utom blodpudding och risgrynsgröt och är tokig i ringar och älskar småkusinerna och att sjunga karaoke och att mysa framför brasan och att resa och möta nya människor!
| |
#1 - - En som känner dig väl:

och du är en bokmal

och morgontrött

och en godisgalning

och gillar all mat utom blodpudding och risgrynsgröt

och är tokig i ringar

och älskar småkusinerna

och att sjunga karaoke

och att mysa framför brasan

och att resa och möta nya människor!

Det glömde du!

#2 - - Lina:

Bra humor............................... hmmm

#3 - - zoe:

vart köpte du pippitröjan? :O görsnygg!

Upp