vi hörs om två veckor!


imorgon tidigt åker jag till frankrike, kanske lägger in något inlägg någon gång under resan men utan bilder i så fall. två veckor är jag bort. jag kommer sakna mina vänner oerhöööört!! ska alldedes strax till min mormor och morfar eller ja de är inte hemma men mina kusiner min morbror och min moster är där. så titta in igen här och två veckor då lägger jag inte massa massa massa bilder det lovar jag + att jag får en laddare till macen strax efter också så då lovar jag att bilderna kommer från den här veckan också! ha det så bra.

Livet | |
#1 - - alice dahlberg:

HUR VAR RESAN?

BESÖKTE DU EIFFEL TORNET? :D



sv: jag tar kort med min "ixus 95 IS" .. de flesta tror att jag tar kort med en systemkamera vilket är total fel haha ;) tack så jätte mycket Ida!

du får börja blogga nu igen efter din resa till Frankrike :D ♥

Upp