Årsresumé 1



Januari 2011 - Det var en ganska lugn månad. Hade inte så mycket för mig. Tog det mest lugnt och mös (haha internskämt) runt i vintertiden. Fyllde år gjorde jag en dag också. Hängde mycket med Moa & Gabb. Hade tjejkvällar med goa tjejer och ja som sagt tog det mest lugnt. Blev magsjuk i slutet av månaden också, vilket inte var så party. Fy fan vilken jävla kväll det var. Men i övrigt så var det en bra månad, verkligen inget speciellt. Men ändå helt okej bra.


Februari - Firade in månaden med magsjuka woop woop. Hade det så här bra innan jag blev magsjuk några dagar senare IGEN. Men sen blev livet på den goda sidan igen. Jag fortsatte att hänga en del med Moa & Gabbi och drömde mig iväg till sommaren en hel del. Var i Sunne med klassen över en dag. Det var riktigt kul! Det var även då jag och Lelli blev vänner igen haha.. Hade en shoppingdag i Götet med några vänner. Åkte till Malmö och kusinerna en sväng med mormor, morfar och Sagis också. Riktigt mysigt! Det här var en riktigt skön månad.


Mars - Var tydligen sjuk i början av Mars också. Sjuk hela tiden i början av året ju.. Räknade ut att jag hade varit sjuk 20 dagar i rad. Inte så party nono... Våren började att smyga sig på och man kunde gå ut i bara skinnjacka. Jag åkte med Fridis och Janne till Hemsedal en lång helg. Vi har pratat om den resan flera gånger. Visst var det en bra resa osv, men det var så stelt mellan oss. Nu känner vi ju varandra så jävla bra och det är helt ofattbart att vi inte hade något att prata om. Nu är det aldrig tyst mer än 2 sekunder typ haha. Men det var allt en skön resa ändå. Softade mycket med Moa. En ganska lugn månad det här med, dock en go sådan.


April - Hängde med Moa & Gabbi en del även den här månaden. Åkte över en lång helg till Berlin med 16 sköna släkingar på pappas sida, för att fira farmos 60årsdag! Det var en riktigt skön resa, med många goa upplevelser och fina minnen. Kul att lära känna en del släktingar lite bättre och få kvalitetstid med varandra. Sen gick vi på påsklov och hann med att fira lite påsk. Kollade mycket mycket på älskade Skins också. Hade bla skins-maraton med två goa vänner! Mina kusiner kom och hälsade på här i lilla Uddevalla, så hängde med dem i några dagar också.


Maj - Maj började bra med Valborg där dagen spenderades med shopping i Götet. Sen med två fina vänner och massa folk på kvällen. Annars så var Maj en riktigt jobbig månad psyiskt. Jag fick min riktigt stora allergiska reaktion och hade den värsta dagen i mitt liv. De värsta 10 minutrarna. Ska inte helt gå loss och skriva allt jag har att säga om det nu. Sen även riktigt jobbig kväll och natt då jag helt plötsligt insåg allting. Hade även riktigt bra stunder den här månaden var med fina vänner och det bästa av allt, var i London med mormor, morfar och Saga. Riktigt bra resa! Så kortfattat skulle jag säga bra månad, trots att jag var väldigt skör ibland och hade riktigt jobbiga stunder.


Juni - Juni var en mycket bra månad! Sommaren kom och livet lekte på fint. Den 14 fick jag sommarlov och spenderade kvällen med bra vänner. Sen fortsatte det så softade, njöt av sommaren och var med vänner. Och var riktigt jävla lycklig. Var på Liseberg två gånger också, en av gångerna var jag där med Lelli Majsan Jennie Dennis och Albin och åkte och hade en riktigt jävla bra dag och en gång med Majsi Gabb och Moa för att kolla Saade haha.. Även första gången jag hängde med Agnes den här månaden. Glad för att jag fått en sån fin vän!
Sammanfattning | |
Upp