grattis världens bästa pappa!


Haha jag dör, seriös chey eller vad. Nej, men kycklingsallad. ♥
Hejhej. Idag så var jag i skolan vi slutade väl si då där halv tre eller något. Idrott sista lektionen. Det är la gött. Sen drog jag till stan med Maja min lille going! Vi gled mest runt överallt och snackade med folk o.s.v. Sen åkte hon till stallet och då gick jag till Cactus med lite stopp här och var då jag stannade och pratade med folk. Sen tog jag med mig mat till skolan och där satt jag och käkade. Sen tänkte jag låna Mammas mobil eftersom jag just nu inte har någon, då jag tänkte ringa Maja. Men mami satt i möte i en timma och Majsi kom en timma efter hon sa. Den jäveln, så jag var själv i skolan en timma. Jag lovar att jag blev helt galen, sprang runt i halva skolan och en kille som gick i sjuan eller något skrämde skiten ur mig. Jag gick typ för mig själv och sjöng i korridoren för jag trodde ingen var där och när han kommer. Så skriker jag rätt ut typ "GAAAAAAAH VAD RÄDD JAG BLEV. JAG DÖÖÖÖR!!". Haha jag tror både han och jag fick en hjärtattack. Sen efter mycket om och men så kommer Maja och så småningom börjar barn och vuxna rulla in. Först gruppen som vi ska snacka om Frontir för kommer och det gick bra men de var mycket fler än vi trodde typ 35 stycken i varje grupp. Först gången var vi lite väl nervösa kanske eller inte så nervösa. Men vimsiga och finsiga. Men sista gången gick det skeeeet bra och alla ställde massa frågor o.s.v. Sen drog Maja och jag gick till Mami och Eva. Som så klart skulle stänga och låsa. Jag var väl kvar till åtta, sen körde Eva hem oss och då käkade vi glass eftersom pappa fyller år idag. Aznice. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA, JAG ÄLSKAR DIG! Yes, sen fick vi fika och jag och Maja. Hahaha, det roliga är ju att jag och majsi tycker att detta är skitkul och alltid är med på sånt här. + Studiebesök haha nolife eller vad. Men herregud vad långt jag har skrivit nu. Jag känner att jag har varit hyper hela dagen och typ pratat oavbrutet sen vi slutade skolan känns det som. Så fick av mig en del här. Men nu ska jag sova. Imrogon ska jag upp 1h & 45min innan jag åker hem i från, för att jag ska duscha. Så vi hörs imorgon!
Livet | |
#1 - - Filippa Maria Matilda Nyman:

sv: Oj, SHIT!!! Det måste varit bedrövligt;( stackars dig!:D

#2 - - Anonym:

VAFAN ÄR DET JAG SER??????????????????????????

Upp