Grymma dagar, kvällar och nätter.

Hej alla glada människor! Nu tänkte jag uppdatera er liteee om vad som har hänt i mitt liv sen jag skrev sist. I torsdags så tog jag en lugn morgon, duschade och fixade mig och hängde med min syster. Sen på vid sex drog jag ner och mötte Maja, Nathalie och Jennie. Så vi hängde där ett tag, sen mötte vi Molly, Frida och massa andra folk. Så vi drog runt där och såå. Orkar inte skriva så mycket och gå in på detaljer. Men det var en riktigt, riktigt, riktigt bra kväll!! Bästa på lääänge! Sen igår så tog jag Mamma och Saga bussen ut till Kolvik och där hängde vi med kusinerna hela dagen. De har hyrt en stuga där ute (de bor ju egentligen i skåne). Så vi åkte till stranden och badade, åt god mat, umgicks, badade nere på bryggan vid huset, skrattade, sprang runt och hade det skitbra. Juste pappa kom vid fem sen också. Sen så drog vi i alla fall där i från vid halv nio. Åkte hem och bytte kläder, sen åkte jag ner till fjorden. Mötte massa goa människor och hängde med dem ett tag, var inte där så länge och de hände inte så mycket. Men det var riktigt bra ändå. Så det var kortfattat vad jag har gjort det senaste alltså. Idag så vaknade jag vid 12 och sen kom min bästa mamma upp med frukost på sängen. Sååå gott! Sen snackade jag med Majsi i telefon ett bra tag och så nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag fixa mig och sen dra ner till Fjorden, ska hänga med Majsan och sen vid fyra möter vi Moa. Och så drar vi och kollar på Newkid! Får se om jag stannar i kväll, känner mig inte så jättetagg nu meeeeen det återstår att se. Har det i alla fall riktigt bra och njuter av sommaren till fulloooo! Vill inte att sommarlovet ska ta slut.. Ångest..
Livet | |
Upp