together we done so much fun


Bild från i torsdags när vi som idag hängde på bryggan.
Idag slutade vi tjugo över ett. Då gick jag ner till stan med Moa. Vi gick till willys och köpte winerbröd, kanelbullar och fanta. Sen gick vi till hamnen och satte oss där och käkade, snackade och njöt av solen. Sen kom en tant från muséet och ställde frågor till en utställning de skulle ha, så dem svarade vi på. Vi satt väl där i en timma eller någonting, sen gick vid vidare och hängde lite. Vi gick bl.a. till bibblan för Moa skulle fixa och sånt. Sen någon gång har verkligen ingenaning om vilken tid jag åkte hem. Fem kanske? A tror det var så halv fem. Först lagade jag mat till mig och så åt jag upp den, efter det har jag bara suttit och pluggat. Det ska jag fortsätta lite med nu och sen se bästa greys. Hoppas ni får en bra onsdagskväll!
Livet | |
#1 - - Linnea:

Underbart härlig bild!

Upp