Hur hööögt vill du fara?

Livet är jävligt fint just nu. Gårkvällen spenderade mest i stugan med Frida och Hanna. Vi dunkade musik och skrattade mest. Tror nästan aldrig jag har skrattat så mycket, skrattade oavbrutet i en halvtimma om inte mer. Sen drog vi ut ett tag också. Helt sjukt lyckad kväll! Vaknade uppe i stugan och drog mig hemåt för att fixa med tidningarna, sen drog jag ut och sålde lite. Sen gick jag hem igen och käkade frukost och satt och snackade med familjen. Sen gick jag upp till stugan där tjejerna var igen. Softade mest, åt en till stor frukost, spelade Temple Run och kollade 17 again. Sen drog Hana banana hem och jag och Fridus drog ut i stugan igen och la oss i sängen och snackade, dunkade musik och drack te. Riktigt mysig förmiddag! Sen stressade jag mig hemåt, slängde ner träningskläder och stressade ut till bussen. Inne i stan mötte jag Jennie. Kom på att jag hade saknat henne jävligt mycket, trots att vi bara hade varit i från varandra en dag.. Gick och snackade ett tag sedan, sedan drog vi oss till gymmet och mötte Agge och Frida. Skulle kört ett Spinn-pass, men p.g.a. lite missförstånd så blev det bara gym istället. Sen tog vi oss en go promenad upp till mig. Frida drog hem och Majsan joinade. Så jag, Jennie, Agge och Majsi hade en riktig myskväll med gos och Scream 4! Som faktiskt var ganska bra, inte speciellt läskig men skööön film! Fast sen är jag ju ganska hård också.. Hehe. Sen drog tjejerna hem för ett tag sedan. Ska alldedes strax ta och krypa ner i sängen för att sova, är helt sjukt trött. Imorgon så drar jag och pappa iväg på en liten roadtrip! Ska till lite olika ställen, men största och fetaste är lätt Malmö och Rihanna!!!!!! Tagga imorgon kväll!!!!!! Ni får ha det så bra, kommer hem på Tisdag kväll så är inte borta speciellt länge. Men ni får ha det bra ändåååå!
Livet | |
Upp