Step one you say we need to talk

image descriptionimage description
Lirar lite gura ibland bara. Efter att skolan slutade idag så kom Agge upp och vi drog ner på stan med Jennie och Majsan. Jag var helt hyper-extas över att det var lov och jag fick gå ut typ. Det regnade som fan, så vi satte oss på Rådhuscafét för lite fika och snack. Sen velade vi runt till jag, Majsan och Agge bestämde oss för att dra upp hit. Vi chillade, spelade med andra ord, dunkade musik, lagade mat, åt mat, spelade piano, skrattade, pratade och hade en allmänt trevlig eftermiddag. Sen vid 18 eller något bestämde vi oss för att ta en promenix ner till stan. Utan för huset mötte vi Amanda och Lucas, stod och snackade ett tag och sen skulle Amanda hem. Lucas skulle ner till stan så han gick med oss. När vi var där nere så gick vi runt och chillade lite, träffade Sandra och Jonna och stod och snackade ett bra tag. Sen drog vi upp till Agges faster tror jag det var eller något haha.. Sen drog vi alla åt olika håll. Jag landade väl hemma runt 21 och då kom mor min hem från Japan! Så snackade med henne och familjen och sååå. Fick några goa presenter hihiihi. Nu ännu lite senare på kvällen har jag haft sånt där himla käckt videosamtal med Hanaaa på fejjan. Ska ta och bädda ner mig och dra något/några avsnitt av How I met your mother och sen sööööva som en liten råtta eller något. Imorgon ringer Majsi mig och väcker mig vid 7 och sen hämtar de mig vid 8.. Då blir det marknadshäng med några från klassen för att känna lite cash till skolresan. Inte roligaste att gå upp 7 kanske? Men vad gör man inte för klassen... Ta ut linserna, borsta tänderna, sätta på How I met your mother och sen gå och lägga mig!
Livet | |
Upp