Step one you say we need to talk

Tjena snyggingar! Bloggar från blogg.se's nya mobilapp.. Vet inte riktigt vad jag tycker än, eftersom det är först gången jag använder den, men jag stör mig på att bilderna blir fett små när man lägger ut dem haha. I alla fall så kom Sverker och hämtade mig och Jennie i skolan och körde oss till mig. Sen drog vi ut och fotade ett tag riktigt kul faktiskt och vi fick nog en del bra kort. Lägger upp de senare isf. Hade ju som sagt skolfoto och ploj idag. Var faktiskt skitkul, goaste, bästa klassen asså! Korten blev nog helt ok... Fast ska väl inte säga för mycket haha. Sen vid typ 16.30 hade vi fotat klart, så Jennie åkte hem och jag till stan. Nötte Agge och Majsan sen KU, käkade en go toast. Sen gjorde vi typ ingenting, sjöng och sånt bara. Nu har hi käkat risotto med kantareller och ska vara lite social med japanerna och familjen och sen kolla himyn hela kvällen! Ska bli jävligt gött med hemmakväll, är skiiiittrött!!

 

 

Mobilblogg | |
#1 - - Anonym:

vad menar du med japaner? vilka e de? :D släkt? :)

Upp