21.03

Träffade aldrig Moa i lördags utan blev istället att agge kom och hämtade dig, så drog vi ut till ammenäs, myste till det med chips mjölk och godis, snackade massa och kollade några filmer. Innan vi la oss i goaste dubbelsängen efter som anna och peter var iväg. Aggi åkte iväg och jobbade på söndags morgonen, så stannade själv där ute och softade innan jag drog hem och kollade dexter hela kvällen. Idag hade vi sovmorgon till 10.10, så jävla skönt! Sen slutade jag vid två och på väg ner till stan hoppade en jävla hund på mig så det blev hål i mina byxor och jag började blöda. Äckliga hundjävel fyfan haha. Sen träffade jag Jennie och Agnes, sen Moa så gick jag och mosi och fika och snackade massa. Sen drog jag hem och ligger nu och kolla dexter! Jaja nu ska jag fortsätta kolla ha det gött hej

Foton | |
Upp