MEN NU FÅR DOM SE JOHNNY BOY

Ligger i världens bästa säng och lyssnar på magnus uggla, fan hade ju en period då han var nästan allt jag lyssnade på, var väl någon gång innan sommaren. Haha kommer ihåg i polen så började jag sjunga leva livet hur falskt som hels endast för mina lärare. Åhhh saknar den tiden så mycket och klassen!! Aja i vilket fall så igår efter skolan drog jag agge och jennie och hade en mysig avskedsmiddag eftersom aggi skulle till stockholm (och vara borta i inte ens 3 dagar haha). Drog sen hem och tog det mest lugnt. Idag hängde med jag med några klasskompisar ner till stan, satt och snackade ett tag med Alicia innan jag träffade fridis. Vi drog och fikade och pratade massor. Sen drog jag upp till min fina jennie någon timma innan mamma hämtade mig så gick vi en promenad med Bella och sen hem då var farmor här så snackade och hade det mysigt. Nu är jag riktigt trött så ska fan sova. Ska bli för jävla bra med helg imorgon, lär bli en bra helg! Natti vänner

Livet | |
Upp