Årsresumé 2


Juli
- Det här var en riktigt bra månad! Hängde med vänner, hade en riktigt fet kväll, var på en grym resa på Rhodos med familjen och levde mest livet. Hängde en helg på Fallens med fina vänner, bla en riktigt bra kväll då vi var på Maggio. En så himla skön sommarkväll var det! Sen var det ju även Fjorden här i våran lilla skit stad (halvskämt) och jag tycker vi gjorde det bästa av det och hade riktigt kul. Dock är det ju så det brukar bli med mig och mina vänner. Haha.

Augusti - Det här var också en mycket bra månad. Tog vara på det sista av lovet och sommaren. Var i Alingsås en sväng och på Flatön. Hade så jävla goa dagar med Agnes & Jennie ute på Ammenäs. Riktigta sommardagar. Då vi var ute och körde båt, badade, solade, åkte moppe i ösregn till Lje för pizza och bara levde livet. Hade en grym tjejkväll med goa brudar hos Fridis. Åkte till Liseberg en sväng med mina bästavänner. Firade mors och fars förlovningsdag, hade en chillkväll på Saxenhof med ett par goingar, var på Linnros med några vänner, firade Majsan, hade en cykelkväll med några brudar haha och sen tog sommarlovet slut. Spenderade sista dagen med Lelli & Fridis med film och mys. Fy fan vilket bra sommarlov det var och vilken bra månad!

September
- September var en fin månad. Jag & Maja blev helt förälskade i filmen "Jag saknar dig". Gick själva på den en gång och grät och grät och grät. Skrattade även lite i mellan. Sen var vi ute och gled hela kvällen. Några dagar senare såg vi den igen, med några fler vänner. Hade en hemstudiedag, började umgås som fan med Frida, färgade håret mörkt, var hos Lotta med massa folk en kväll, var hos Dennis med brudarna en dag och kväll, åkte även ut till honom en kväll och natt några dagar senare, umgicks mycket med Majsan, Jennie och Agnes också och hade en bra månad helt enkelt. Kände mig riktigt friiiii och lycklig den här månaden.

Oktober
- Hade Japaner på besök i några dagar. Hade skolfoto och ploooj in da school. Hängde mest med brudarna och även Frida en hel del. (vilket jag gör fortfarande hehe). En eftermiddag och kväll drog jag vi till Lysekil. Firade Clara med familjen och släkten på den sida i Götet en dag på resturang. Det blev till en tradition att jag och Fridis träffades varje Söndag i en busskur och pratade om vad som hade hänt i helgen. Frida fyllde år och det blev släktkalas uppe hos henne. Fick utegångförbud i två veckor. Sen fick jag gå ut igen. Hängde en hel del i Frigge med Hanna och Frida. Fick en hel del sköna minnen de helgerna vi var där.

November
- Fick ju lov i slutet av Oktober också. Jag och pappa drog på roadtrip runt i Skåne och andra ställen. Skulle gått på Rihanna men konserten blev inställd pga sjukdom. Det blev kusingos och shopping. Bra dagar! Jag och Majsan började käka Subway ofta haha.. Spenderade mycket tid ute på Ammenäs hos Agnes med tjejerna. Även lite hos Hanna. Mormor och morfar kom hem!!! Lycka. Levde livet och hade det bara allmänt fint. Praoade en vecka på en förskola, så himla mysigt!!!!! Åh saknar det.

December
- Det var en jävligt soft månad. Hängde mycket med vänner och softade. Drog till Spanien i slutet av året och firade in de nyaaaa året. Skön månad och jävligt grymt år!!!!
Sammanfattning | |
Upp