11 dagar av sommarlov

Fan vad seg min blogg har varit det senaste, knappt några inlägg och nästan inga bilder heller. Har hunnit med sjukt mycket saker än så länge på lovet. Har spenderat ons-lör nu ute på bassholmen med göran majsen & hennes familj. Riktigt mysigt faktiskt! Levt båtliv, badat, gått promenader, läst, tagit det lugnt och bara hängt! Nu stannar jag i Sverige i drygt 5 dagar till innan jag och brudarna i familjen drar till släkten på kreta. Ska bli så jävla kul, har inte varit där på flera flera år!! Saknar alla så jävla mycket och ska bli skönt med värmen och allt. Bara komma iväg! Så nu har jag några goa dagar att se fram emot med full fart och hinna med att träffa massa vänner så jag slipper sakna alla så mycket. Och framför allt träffa goaste Natalie som jag inte kommer träffa på över en månad då vi båda ska iväg! Slänger in ett gäng med bilder från olika tillfällen. Tråkigt att jag inte tagit bilder på hälften av alla grejer som jag har haft för mig. Men ska fan ta och bli bättre på det!
Foton, Livet | |
Upp