Idioter

Tänkte slänga in massa sköna bilder från de senaste dagarna, mest med klassen oså. Men appen funkar inte just nu, så det gick åt fan. De kommer en annan dag. Får väl ge er lite text istället. Första dagen på sommarlovet idag. Jag har 10 jävla veckor med fullt ös framför mig och fan vad kul det här ska bli! Idag har jag tagit det lugnt. Drog hem ifrån vid 13 och har varit runt lite överallt och gjort olika ärenden med Maja och Jennie. Sen drog jag och Jennie upp hit och snackade. Vid 17 drog vi med familjen och kollade på min syster skolavslutning. Efter det blev det hem för fika och sen har jag och Jennie bara tagit fula bilder och snackat massa skit. Ligger just nu i sängen och snackar med Moa. Är på rätt gött dåligt humör. Men ska ge fan i det nu och sova. God natt mina vänner!

Kan dock passa på att lägga upp en bild på mig och min älskade vän i brist på annat när appen strular. Jag bara måste säga att jag är så jävla glad att jag har dig. Du är världens bästa!! Jag älskar dig ♥
Livet | |
#1 - - Jennie:

Älskar dig också, min goa unge <3

Upp