We are young

Sen jag bloggade sist har jag hunnit med en hel del. I fredags var jag på agnes skolavslutning och fikade sen med delar av hennes släkt, sen hängde jag med ut till henne. på kvällen blev det först hem till agges kompis annie med lite fler folk och sen vidare med ett stort gäng till skeppan där det var fullt ös och där firade vi in sommarlovet! I lördags drog jag & mor till götet en sväng och sen tog jag det bara lugnt. Sen har jag varit med Jennie varje dag, vi har träffat massa olika folk, varit här och var, hängt massa med agnes, grillat, åkt moppe och bara levt. Idag ska jag och göran dra med majsen och hennes familj till bassholmen för att spendera midsommarhelgen där. Sen har jag 3 dagar hemma som jag ska hinna med att träffa massa vänner och sen på torsdag nästa vecka så drar jag saga och mamsen till grekland! Livet leker!!! Appen är fortfarande ur funktion så får bli en jävla massa bilder på en gång när jag orkar fixa det istället. Nu måste jag packa i alla fall. Ha det bra så hörs vi när jag har tid
Livet | |
Upp