En riktig raggare kör ju jänk så klart

Jävligt soft dag med Maja och även Jennie och Agnes en hel del. Käkat pita, käkat glass, sen åkte jag och majsen hem till mig och satt i fönstret och skrek ut våran lycka med massa låtar haha, sen upp till maja, bort till agnes, ner till stan och sen landade vi hos agges kusin alla tre och även jennie. Hade lite myskväll osv. Gött att samlas alla fyra igen! Drog på mig en go allergiskreaktion också haha. Orkar inte skriva mer, ha de gött hej. Ledig imorgon, gött som fan!!!! Ska kolla klart biggis och sen sova bort hela morgondagen. Juste lär inte uppdatera för ens typ, nästnästnästnästnästa vecka. Okej ska inte överdriva, men har lämnat in datorn och drar till Polen med bästeeeee klassen på Måndag. Taggad som fan!!! Sen veckan efter det är det typ 2 1/2 skoldag och sen LOOOOOV! Och får nog inte datorn för ens efter lovet. + att jag inte kan mobilblogga till just den här bloggen. Kul jul. Aja vi hörs någon gång när jag pallar och har dator elle något. Har ju flera hemma jag kan kirra, men pallar nog inte med kassa pc. Haha värdelöst inlägg. Men vem bryr sig haha, ha de gött heeeej.

 

Foton | |
Upp