all I wanna do is lose control

image description

några bilder från veckan. har solat, badat, grillat, åkt moppe, gått promenader, spenderat ca all tid i skolan på lastbryggan i solen, ätit jordgubbar, sovit borta, ätit glass, hängt med massa gött folk, käkat kebab, svettats, solat, hängt på skeppan är en del av vad jag har haft för mig den senaste veckan. har varit hemma hela helgen. har inte skött skolan osv så mina föräldrar höll mig hemma. men har allt haft en lugn och mysig helg. är halvsjuk så var väl bra att vara hemma så det inte blev värre. har imorgon ett prov och sen är det inte mycket mer att göra i skolan. typ 2 veckor kvar så blir väl mest att sitta av tiden, men jag klagar inte! LIVET LEKER SÅ JÄÄÄÄVLA MYCKET NU! är så galet lycklig! helt sjukt pepp och tagg på allt! loggade in på datorn fort för att blogga ska stänga ner nuuu!

Foton, Livet | |
Upp