Mot Skåneeee

Jag har glömt bort bloggen i veckan faktiskt, första gången det händer annars orkar jag bara inte för det mesta haha. I vilket fall som helst har jag haft en bra vecka! Vi har knappt haft några lektioner i veckan, i måndags hade vi två och slutade vid ett, i tisdags hade vi bara nationella och slutade 10.30, i onsdags hade vi en lektion 12.20-13.35 och igår hade vi också bara nationella och slutade vid 10. Så det va nästan gött att gå hel dag idag, familjen hämtade mig efter skolan och nu är vi på vägen igen, vi ska till Skåne och mina kusiner! Annars i veckan så har jag pluggat, tagit det lugnt, varit med Oskar rätt mycket, igår hängde jag med mamma på en konferens ett tag där Petter pratade, så det var roligt! Vad har jag mer gjort då.. Varit ute och sprungit och skrapat upp hela röven så det blödde hur mycket som helst när jag kom hem haha och jag kan inte sitta för länge utan att det gör ont. Haha aja sen har jag nog inte gjort så mycket mer faktiskt. Men nu ska jag fördriva tiden med att leka med pappa och mamma eftersom sagis sover. Hoppas ni får en bra helg gulletussor!

Mobilblogg | |
Upp