Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det har jag! Massa nya saker
Hur har ditt 2013 varit? Mycket upp och ner, fast det är ju så livet är. Men generellt sett ett jättebra år!
Blev du kär i år? Japp
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 9 maj och kanske 29 augusti. Annars är jag inte så noga med datum.
Vad är din största framgång 2013? Tror jag skulle säga att det är hur jag har utvecklats som person, och mognat på många sätt. Framför allt de senaste månanderna.

Bästa köpet? Hmm.. Minns knappt något jag har köpt haha
Vad spenderade du mest pengar på? Mat utan tvekan
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket har gjort mig riktigt glad under årets gång! Framförallt sommaren med mycket skratt, genunin lycka, äventyr och fina människor
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Hey Brother, Albatraoz (midsommarhelgen!!), Clarity - Zedd & Foxes, We can’t stop – Miley Cyrus och faktiskt många låtar med Gyllene tider
Vem har du umgåtts med mest? Jennie och Frida! Sen mitt ex när vi träffades och när vi var tillsammans då
Har du haft ett förhållande under 2013? Ja typ 5 månader i mitten av året
Vart reste du under 2013? Hong kong, Kroatien och Grekland.
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Inte direkt något jag saknar. Men jag vill ha mer av allt 2014.
Vad gjorde du på din födelsedag? Var i skolan, sen med mina bästa vänner och familj
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja det är väl klart det finns. Men samtidigt har jag lärt mig av vad jag har gått igenom, vilka fel jag har gjort och vad som har hänt.
Vem saknade du? Många och mycket.
De bästa nya människorna du träffade? Svår fråga. Vissa har gjort mer avtryck än andra om man säger så. Dock finns det väl en person som är lite bättre än resten.. Men ingen nämnd, ingen glömd!
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Att tänka en extra gång ibland skadar inte