resor 2013

Firade in det nya året i Hong Kong. Utan tvekan det häftigaste staden jag har varit i! Vi var bara där ett bara dagar efter att vi hade varit i Thailand, så det blev en snabb visit. Men till Hong Kong kommer jag helt klart åka igen!!
 En vecka i Juli spenderade jag och familjen i Primosten, Kroatien. Vi tog det rätt lungt och veckan bestod mest av sol, bad och god mat. Kvalitetstid med min älskade familj, det bästa jag vet. Det var ett jättefint ställe och en riktigt härlig vecka!
 Sista veckan i Oktober så flög vi ner till Kreta för att gå på Elias och Valias bröllop. Först spenderade vi ett par dagar i fina Chania, innan vi åkte vidare till släkten i Malia. Dagarna där bestod av middagar, en massa fixande inför bröllopet, grillfester och massa annat. Sen var det självklart bröllopet också, som var en av de finaste upplevelser jag har varit med om i mitt liv. Underbart med så mycket lycka. Det var en fantastisk vecka med underbara människor!
Livet, Resor, Sammanfattning | |
#1 - - Miafia:

Vilka resor!

Upp