.

I torsdags umgicks jag med min älskade familj på dagen och sen på kvällen mötte jag uppe tjejerna och så köpte vi massa mat, godis och grejer och åkte till Natalies stuga och myste! Sen sov jag hos Oskar, i fredags så åkte jag och familjen ut med mormor och morfars båt över dagen. Solade, badade, pratade, skrattade, åt mat och hade det jättebra. Världens bästa!! Sen på kvällen när jag kom hem kom min kära pojkvän hit och så somnade vi tidigt. På lördagen sov vi länge, sen gick vi upp och åt frukost och sen åkte vi hem till Oskar för att tvätta bilar. Måste säga att jag är riktigt grym och att bilen jag tvättade blev lätt renast och finast asså... Sen åkte jag hem, duschade och fixade mig innan jag mötte upp tjejerna och så bar det a emot Grebbestad för karnevalen! Sprang mest runt och träffade folk och sånt trevligt. Det var allt en bra kväll! Somnade riktigt gött i bilen på vägen hem och var hemma hos Oskar vid tre. I söndags vaknade vi och åt frukost och tog det bara lugnt. Sen åkte vi och fiskade med Oskars mamma, hans bror och hans tjej. Det var faktiskt mysigt även om vi inte fick någon fisk och jag mest låg och chillade haha. I måndags åkte jag och Jennie ut till Mosi och badade och åt korv med bröd. Sen åkte jag in till stan och åt trerätters här hemma med mina föräldrar. På kvällen spelade vi spel och sen kom Oskar och sov här. Jag gick upp tidigt med honom igår eftersom han skulle till jobbet och sen sov jag några timmar till. Sen handlade jag och pappa och vi fixade hemma, innan hela familjen åkte ut till några kompisars sommarstuga. Där vi spenderade kvällen med tapas, bad i havet och massa mys! Sov där ute och idag var det god frukost och bad hela dagen. Kom hem för någon timma sen och ska äta nu, sen ska jag iväg och bada med Oskar och Robin!
Livet | |
Upp