Gyllene Tider och kusten

Heeej! Det senaste har det hänt så mycket och jag har knappt haft tid att blogga. Då jag nästan inte har varit hemma alls och när jag har varit det har jag velat spendera tiden med min familj. Förra veckan jobbade jag varje dag och sen hade jag fullt upp hela eftermiddagarna och somnade direkt när jag kom hem. Det har varit myskväll med gosisar från klassen, middag med tjejerna hos Jennie, varit och badat med gött folk, varit på picknik med Jennie och varit med Oskar. I söndags så var det gyllene tider, vi åkte till Lysekil tidigt på dagen med ett gött gäng och sen var vi där hela dagen, åt mat och strosade runt ett tag innan vi gick in. Stod längst fram och konserten var skitbra! Riktigt bra kväll! Somnade gott i Oskars säng vi fyra-tiden sen. I måndags drog jag och jennies till hennes hus i hunnebo för häng där! Vi har gjort lite allt möjligt, varit på fest med trevligt folk, solat, haft myskväll, varit på smögen, cyklat runt i hunnebo, lagat mat och varit med Josefina och Frida. Mysiga dagar! Idag kom jag hem och har umgåtts med min familj och några vänner som kom hit ett tag. Nu är jag verkligen helt slut efter långa dagar och kvällar med lite sömn. Det ska bli så skönt att sova hemma i min egen säng och sova ut!!! Här kommer massa bilder från allt roligt jag har gjort också
Livet | |
Upp