Fullt upp hela veckan

Har varit på sushidejt med mina tjejer, på mys hos mormor och morfar, kollat på PH-finalen och myst med Ebbis, haft julavslutning i skolan och så klart pluggat en hel del. Gjorde klart allt plugg och skickade in det i onsdags. Sen har jag haft fullt upp med massa annat under hela veckan. Idag var jag med min (gamla) klass på deras julavslutning, åt gröt, massa fika, kramades med alla och pratade. Sen har jag umgåtts med Josephine, Malin och Catrine i eftermiddag/kväll. Så himla mysigt att träffa mina tjejer. Uppskattar verkligen tiden vi har tillsammans, när jag inte träffar de varje dag längre. Nu har jag packat klart det sista och ska ta och sova. Det känns lite vemodigt att åka iväg på något sätt. Jaja jag vet inte, ska bli oerhört skönt i alla fall. Brukar förstå det först när man är på flygplatsen, som den tröga människa jag är när det gäller förändringar. Puss på er
 
Livet | |
Upp