Just a cloud away

Igår eftermiddag landade vi vid 14 och det var med blandade känslor. Alltid skönt att komma hem men samtidigt sugeeer det att lämna semsterbubblan med lyckan, lugnet, värmen och allt. Tänkte skriva något inlägg om vår fantastiska resa när jag har tid och har fått in alla bilder. Mormor och morfar hade lagat jättegod mat igår när vi kom hem och sen sprang jag upp till Frida.
 
Idag efter skolan åkte jag med Henke och Ebba till Torp för att fixa en sak. Sen har jag bara pluggat, kollat top model (och somnat i soffan) och ätit god mat med familjen. Är heeelt förstörd av jetlagen. Har verkligen påverkat mig mycket nu, både på till USA och nu när jag har kommit hem. Fick migrän när jag kom fram och spydde som en gris, lite lindrigare nu but still. Nu ska jag försöka sova trots att jag inte är det minsta trött och försöka vända tillbaka dygnsrytmen! Puss
Livet | |
Upp