I do not love you

Allt jag bryr mig om är egentligen helt oväsenligt. Det jag "borde" bry mig om rör mig inte ens. Fast vem fan bestämmer vad som är relevant att bry sig om? Enligt mig själv och mina ständiga instinkter om att inte visa något, så är det mesta irrelevant att bry sig om. Jag är så himla dubbel i allt det här med känslor. De människor jag har lärt känna de två senaste åren, har lärt mig så mycket och gett mig perspektiv. Jag har tappat kontrollen, så mycket känslor som jag visar idag, hade jag aldrig visat för ett år sen. Men ibland är det faktiskt värt det och kan ge så mycket. Bara en sån sak som alla mina människor, att de varje dag får mig att känna mig älskad och uppskattad. Det är så viktigt att ha människor runt omkring en, som ger istället för att ta. Jag får ibland känslan av att folk inte riktigt vet hur man är lycklig, istället sitter de och väntar på lycka. Det är inte svårt att vara lycklig och det är inget som kommer, utan något man skapar.
Livet | |
#1 - - Kakan:

Klok som en bok!

Upp