Weekend

Var så lycklig i fredags när det var helg. Vi har ju haft KO-vecka i skolan den här veckan, och det har varit väldigt mycket plugg och mycket att tänka på. KO vecka betyder förresten kunskapsområde, dvs att vi har ett område som vi jobbar med i en vecka och då inte har några andra lektioner. Har varit så jävla trött hela veckan också. Jag och Emilia fick skjuts in till Uddevalla av Åsa, jag gick och fixade ett ärende och tog sen bussen hem. Hoppade in i duschen, fixade mig snabbt och åkte ner till Moa. Där var det middag och förferre med tjejerna, även Rickard, Alexander och Emil ramlade in lite senare. Moa fyllde 18 i veckan, så vi firade henne, riktigt kul! Sen åkte några av mina 18-åringar på krogen, Maja och Molly stannade kvar och hängde med mig. Kul att träffa vänner jag ej träffat på länge också!
 
Igår tog jag det lugnt helaaaa dagen och det var såå underbart. Sov länge, åt frukost med familjen, kollade på Homeland med mamma, pluggade lite och tog det lugnt ännu mer. Sen fixade jag mig, Molly kom hit och sen åkte vi och hängde med Melinda och Macke ett tag. Efter det träffade vi Johan och åkte med hem till honom, där kollade vi på trassel. Vilket var mysigt! Vi såg den första gången när jag, Jennie och Agnes var hemma hos Johan, sommaren 2012. Sen dess har vi pratat om trassel, så det var lite kul hehe. Idag har vi haft adventsfrukost hemma, adventsfika med farmor och Stig som kom på besök och sen har jag adventspluggat. Nu ska jag ta en adventsdusch. Puss
 
Livet | |
Upp