Dansa fastän hjärtat brister

Har haft fullt upp hela helgen. I fredags gick jag och mamma på bio och såg The maze runner. Efter det hängde jag med Elias, Frida, Johan, Eric och Oscar. Åkte på lite äventyr med mina killar och sen sov jag och Johan hos Fridis. I lördags tog jag en promenad ner till stan där jag mötte mamma, vi kollade i lite affärer och sen kom pappa ner så åt vi lunch på Coffee Roomer. Marcus kom och hämtade mig vid 17-tiden och så åkte vi hem till Catrine och Rasmus, där vi hängde hela kvällen. Tog oss en promenad och sen bestämde jag och killarna oss för att sova i Marcus bil... Inte en av de bästa idéerna vi har haft, men roligt och spontant haha. Vid 6 gick vi in och kollade film, sov en stund till och så lagade Rasmus mat till oss. Sen åkte de med hem till mig och vi gick en promenad med Bella. Efter det hängde jag bara med Sagis, kollade serier, läste min nya bok, kollade över lite plugg och gick en promenad med Frida.
 
Nu är jag tillbaka i skolan efter en väldigt bra helg! Har planerat att plugga mycket den här veckan, då jag har många uppgifter som ska in v. 42 och jag har tänkt försöka lämna in sakerna lite tidigare. Sen ska jag träffa Melinda också som äntligen har kommit hem efter två veckor i England! Men nu ska jag gå ner till rese för att åka hem. Pussss
Livet | |
Upp