Den gånga veckan

Skoldagen idag var väldigt mysig, vi var först på Umo, sen pysslade vi och hade en föreläsning. Imorgon är det slutet på vår KO-vecka med redovisning för klass 7. Efter skolan fick jag skjuts in till Ua, gick med mina tjejer till Pingvin, åkte sen hem och städade hela huset. Vid 20 gick jag och Frida en promenad, sen satt vi och pratade med Elias som kom förbi cyklandes ett tag. Igår var jag på förfest med 30 pers på 21 kvm och alla mina bästa var där, väldigt roligt faktiskt! Sen tog jag en promenad hem när alla gick på krogen. Mår så himla bra just nu! Trivs väldigt bra i skolan och det går bra i skolan, har världens bästa människor runt mig och har fått nya fina vänner som jag har kommit närmare den senaste månanden. Nu ska jag kolla klart Big Brother och sen sova! Pusss sötisar
Livet | |
Upp