Lovers never say goodbye

I fredags var man efter många om och men, samt middag och bra diskussioner med mina föräldrar, ute på Harrys med Melissa och Hanna. Vi var nyktra och ovanligt lugna alla tre. Kul att komma ut och träffa lite folk bara! I lördags var pappa på innebandyturnering (som han och hans lag vann!!), så vi tjejer åt god frukost och myste. Sen somnade jag om och sov till 15, pluggade, åt sushi och kollade serier gjorde jag resten av dagen. Mitt fysiska mående är inte på topp just nu. Idag vaknade jag tidigt efter för lite sömn. Min dag har spenderats med ett flertal välbehövliga promenader helt ensam, barnpassning, lite plugg, god mat och underbar efterrätt och så var Clara, farmor och världens finaste Edith på besök. Edith är min 22 dagar gamla kusin! Nu ser jag framemot en kort men intensiv vecka med plugg och träning, sen är jag svintagg på Valborg och feeest. Hoppas på att jag mår bättre tills dess. Blir att ta hand om mig själv så mycket som jag bara kan nu. Inte frysa, ta alla mina mediciner och sova. Vilket det är dags för nu! Puss
Livet | | Kommentera |

Duruduruduru

Har blivit sämst på att ta bilder, min mobil består typ enbart av screenshots, sletna bilder på mig i spegeln när jag väntar på bussen och bilder som har med skolan att göra. Jag har haft en väldigt lugn helg! I fredags åt jag, pappa och Frida tacos. På kvällen åkte jag och Fridis på en roadtrip, kollade Ack Värmland och pratade. Sen kom Rickard och Calle och hämtade oss så åkte vi van och umgicks med dem ett tag. I lördags åt jag frukost med familjen och tränade sen med Jennie. Spenderade min kväll hemma, umgicks med familjen och fixade lite saker. Sen träffade jag Molly och pratade en stund.

Idag åt jag, mamma och Saga våfflor till frukost. Sen gick jag och mams strandpromenaden, jag gick sen vidare till gymmet och tränade. Har sen jag kom hem ätit mat och "pluggat". Tappar fan allt efter lov och har svårt att komma in i det igen. Hoppas att nästa vecka blir bättre, bästa måndag imorgon i alla fall, så det blir nog bra! Pusss
Livet | | Kommentera |

Tisdag

Vaknade med migrän imorse, försökte sova fram till 12 och gick sen upp. Åt frukost, läste bok, låg på soffan och pluggade lite matte. Hade sen inte tänkt att plugga, men efter lite att jag hade googlat lite på att träna med/efter migrän. Så läste jag att det för många hade hjälpt. Så sagt och gjort, drog och körde ett pass BodyCombat med Jennie. Var faktiskt väldigt roligt, men jobbigt pga min träningsvärk i benen från i måndags och i magen från igår. Gick hem till Frida efter det, vi åt mat och gick sen en promenad. Nu har jag precis kollat klart på Ex on the beach och ska nu sova. Pusss my lovies