00.06

God kväll mina darlingsss! Hoppas ni har haft en bra vecka än så länge. Jag har precis skickat in en svinstor uppgift i naturkunskap 2 som vi har haft i över en månad. Är så nöjd med mig själv att jag började med den redan samma vecka som vi fick den, för det underlättade verkligen nu!! Men det känns lite som att en tyngd har släppt från axlarna att ha skickat in den.
 
I veckan har jag varit på julbord med mina älskade laxisar. Alltid lika roligt att träffa alla mina goa kollegor och julbord är det bääästa jag vet. Alltså summeras det som mycket lyckat. Igår var jag helt död i skolan efter 3h sömn och lite parteeyyss på julbordet. Men kämpade mig igenom dagen och ett kort arbetspass i city. Sen somnade jag gott redan klockan 20, efter en tacosmiddag med familjen. Idag var det julgodisbak med Saga, mormor och morfar som stod på schemat. Vääldigt mysigt var det, trots att jag var tyvärr var lite halvdelaktig då jag varvade mellan plugg och bakande. Imorgon är det fredag utan stress och sjukdom för första gången på evigheter. Vilket känns sååååå himla skönt. Känner verkligen hur ett lugn börjar sprida sig inom mig. Det har jag inte känt på flera månader tror jag ärligt talat.
Livet | |
Upp