Sportlov

Helvete vad jag suger på att blogga just nu. Bloggen blir lite ett störningsmoment och ännu en sak jag har ångest över, när jag har ångest över annat, därför kan den ofta hamna i skymundan i samband med ångest. Usch förtränger verkligrn allt, trycker undan alla "negativa" känslor. 

Har i vilket fall som helst lov nu! Jävligt tråkigt ärligt talat. Vill ha rutiner och struktur. Tappar min självdisciplin och blir mest lat under loven. Låg hemma sjuk torsdag och fredag, och jag är inte frisk än, så har mest kurerat än så länge. Eller nej har hunnit med mycket annat också. Jag och mina tjejer har börjat halv åtta hos mig, och Josephine var först ut i onsdags! God mat och mysig kväll. Gosade med mina tjejer både torsdag och fredag förra veckan. I lördags kollade jag Melodifestivalen med vänner hemma hos Robin. Sen åkte vi hem till Mandus och umgicks med dem. Skrattade åt när killarna provade peruker, lyssnade på musik och pratade. I söndags åt jag, Frida, Melinda, Molly och Elias chokladfondue och spelade sällskapsspel. Nu i veckan har jag hunnit med en lång fika med Noah och prata om allt, fira fettisdagen med Melinda och middag hos mormor och morfar. Nu ska jag sova, klockan står på 8 imorgon! Pussss
Livet, Mobilblogg | |
Upp