Äntligen 18 jävla år

Har haft världens bästa helg! I fredags var det ÄNTLIGEN min 18-årsdag. Efter skolan så åkte jag hem och började fixa. Stressade ihjäl mig och sen kom alla mina tjejer. Först var det middag och frågesport innan fler rullade in och festen satte igång. Var såå glad att äntligen fylla 18 och få fira det med alla mina bästa vänner.
 
I lördags vaknade jag och Josephine efter knappt några timmars sömn. Städade hela huset innan familjen kom hem, då blev det middag och dusch. Sen mötte jag upp Molly och Frida så gick vi till Harrys och drack drinkar. Efter det vidare till Stars and Stripes där ett stort gäng vänner satt, lite mer drinkar och sen vidare igen för mer drinkar och fishshots. Umgicks sen med Robin och Bells ett tag innan sängen lockade. Idag har jag legat i sängen största delen av dagen, men fått gjort lite plugg och umgåtts med familjen också. Såå jävla underbart att äntligen vara 18 och jag har verkligen haft en såå bra helg med firande, som fortsätter även nästa helg! Puss
Livet | |
Upp