Plugg, jobb och vänner

Bilder från i lördags
 
Här var det tomt hela förra veckan. Men jag har varken haft tid eller tänkt på bloggen något större. Vad har jag gjort då? Varit i skolan, träffat vänner, varit på en föreläsning och pluggat. Min fredag spenderade jag ensam på hemmaplan. Familjen var på annat håll så jag passade på att städa mitt rum och garderob, plugga och kolla lite serier. Välbehövligt!
 
I lördags jobbade jag och slutade redan vid 18. Åkte direkt hem och åt god middag med min fina mamma. Sen kom Linnéa och Jessie hem till mig, så gjorde vi oss ordning och åkte på förfest hos Catrine. Vi gick sen ner mot Harrys där alla utom jag och Noah gick in. Mamma hämtade oss och vi bestämde oss precis utanför huset att vi skulle till Varvet, så mamma var snäll och körde ner oss igen. På Varvet träffade vi ett gäng vänner och folk kom och gick. Så vi satt där hela kvällen, drack drinkar och pratade. Väldigt bra kväll trots att den inte blev som planerad. Underbart med kvalitetstid med några av de bästa jag vet. Jobbade även i söndags och fick nästan lite sommarkänslor. Fullt i resturangen, mycket personal (många saknade kollegor!!), buffé och solen sken hela dagen. En härlig arbetsdag. På kvällen myste och pratade jag med min familj. Pappa har varit i Istanbul på en weekend, så var skönt att ha honom hemma igen, på Farsdag och allt.
Livet | |
Upp