Collaborate and listen


Hej mina älsklingar! I helgen har jag varit i Ljungskile. Varit så mycket det senaste att jag knappt har hunnit träffa mitt bästa Ljungskile-gäng. Jag, Marcus och Cattis tog årets första dopp spontant mitt i natten i lördags. Resten av den kvällen bestod av häng hos Catrine och Rasmus. På söndagen åt vi frukost, innan vi åkte iväg på äventyr till en grotta som vi klättrade in i, ascoolt var det!! Sen mötte vi upp Kim och Albin och käkade kebab innan jag fick skjuts hem. Var hemma en kvart och blev sen upphämtad av Robin. Vi gjorde inte så mycket mer än att prata och umgås och hälsa på Bells på jobbet. Idag har jag ätit kycklingspett, druckit mjölk och kollat nya säsongen av bästa OITNB. Sen har jag umgåtts med Maja, Molly och älskade Melissa som äntligen är hemma igen!
 
Mitt liv består atm av lite lätt beslutsångest, hur min sommar kommer att se ut är inte riktigt planerat om man säger så. Men vi får se hur det slutar! Satt redan under sommarlovets första kväll och kollade på hur jag skulle spendera hela sommaren. Blir så rastlös och känner att det finns SÅ mycket att upptäcka, se och göra. Varför skulle jag då spendera hela sommaren i Uddevalla, när jag ändå är ledig i två månader? Det som håller mig kvar är att svensk sommar faktiskt äger för det mesta. Men som sagt, vi får se vad som händer! Nu ska jag dra ett avsnitt av OITNB innan jag ska sova, imorgon väntar en fullspäckad dag! Puss
Livet | |
Upp