Dag på fjorden och kväll hos Fridaaaay.

Tjenare tjenare. Har precis lagt mig till rätta i sängen och ska sova NU eller när jag skrivit klart. Bestämde mig för att blogga och alltid när jag har besämt mig att blogga så måste jag göra det. Annars kan jag inte sova, haha idiot. Så ska sova direkt efter detta inlägg. Har i alla fall haft en riktigt bra dag. Började dagen med en redigt härlig dusch, sen fixade jag mig snabbt som satan. Duschade och fixade mig, med ALLT på 25 minuter!!! Rekord eller något asså. Då var det väl twenty minutes till min buss gick. Men så jävla dum är jag så jag ÄNDÅ missar bussen. Ärligt talat!?!? Lyckas aldrig hinna med din jäkla bussen. Hade i alla fall tur idag pappa hade precis hämtat några polare och skulle ändå förbi stan, så han släppte av mig på vägen. Mötte då Majsi, vi båda var typ D-Ö-D-A p.g.a. värmen. Men jäkligt härligt är det. Så vi gick direkt och skulle köpa något att dricka. Gick till Mc och köpte någon double shake taste eller något tänkte typ mmmmm milkshake. Så ba smält Mc Flurry... Helt ärligt blev bara ännu törstigare, så då fick vi gå och köpa riktig dricka. Först köpte vi typ Loka och så och sen Fanta. Skulle ju träffa Moa och se på Newkid, Momakaflow missade bussen och vi pallade inte gå in där på stället. Så vi skulle gå och sätta oss i "våran" trappa, där vi hängt typ några dagar på fjorden också. Då sitter Ida och Lovisa där. Så vi satt där typ en timma och chillade together där allihopa. Sen drog jag hem vid typ sex, åt god middag med Mamma och Saga. Sen så kom Molly och hämtade mig så åkte vi upp till Melli där Friday var också. Sega jävlar asså haha, men sen drog vi ner till fjorden. Var där typ 10 minuter, men de var tråkigt. Jag var inte tagg på att hänga på fjorden på kvällen på hela dan. Och tjattade på Melli att vi skulle gjort något annat och sen ba okej då för alla ville ner. Haha men så mötte vi Liselott och Hanna och typ "va händer?" så slutade det med att vi åkte upp till Fridaaay. Riktigt mysigt hade vi det drog upp till henne och satt ute i hennes "glasrum" och chillade och snackade och hade det allmänt bra bara. Sen drog vi alla hem vid ett. Så det var en riktigt bra dag och kväll måste jag säga. Nu ska jag ta och sova ska ju upp och jobba imorgon eller ah sälja af. Ska på kalas hos en barndomskompis i Lidköping imorgon, det ska bli skitkul och träffa henne och hela den familjen också. Vi hörs när vi hörs.
Livet | |
Upp