Puss

Hhahah inte bloggat på jättelänge nu. Har gjort så himla mycket det senaste. Varit mycket med Oskar, varit och badat med kompisar, varit på Smögen och haft underbara dagar med underbara vänner, varit på fallens, umgåtts med massa trevligt folk, hängt med familjen och gjort massa saker kommer inte ens ihåg allt. Imorgon drar jag till Kroatien med familjen!! Igår var jag och Jennie i Göteborg, åt god mat, glassbuffe, shoppade och hade det mysigt. Sen gick vi en sväng i stan och träffade trevligt folk och sen åkte vi med Linus i hans amazon. Sen åkte vi hem till Ida och hängde med henne och Ellika. Sov sen hos Oskar, bra dag! Just nu sitter jag på mitt rum och håller på att städa och packa nu. Ska upp till Fridis om ett tag, så det blir nog en bra kväll och imorgon är det upp tidigt för att fly landet. Livet är fan bra asså!!!! Slänger in senaste från insta, mer bilder kommer när jag kommer hem om drygt en veckA! PUSS MINA FANS
 
 
Livet | |
Upp