Har kul

VEM
Vem är i rummet med dig?
Ingen
Vem fick du senaste sms av? Jennie
Vem tänker du på nu ? Mig själv hehe
Vem pratade du senast i telefon med? Hmm cant tell
Vems hus var du senast i? Ja förutom mitt eget så Oscars
Vem är din favoritsläkting? Alla ♡♡♡

VAR
Var är din mobiltelefon?
Bredvid mig
Var handlar du mest?  Vet jag inte faktiskt
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Haha vet jag inte heller
Var åkte du senast bil? Förutom hem från torp

VAD
Vad åt du senast?
Godis
Vad drack du senast? Cola
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? En husknut
Vad har du på fötterna? Sockar
Vad är din favorit färg? Alla eller ingen
Vilken film såg du senast? Senaste hela filmen var ingen kan älska från vi
Vad hör du just nu? Bästa låten

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng?
Haha ja
Hånglat på en bio? Neeej
Hånglat i skogen? Inte vad jag kan minnas
Tyckt att din kusin är het?
Mina kusiner är alla under 5 år så nej mest gulliga haha
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Aldrig kört något sååå nej
Målat om ditt rum? Jadå
Dansat framför en spegel? Självklart
Fått hicka? Självfallet
Dumpat någon? Ja men inget seriöst
Stulit pengar från en kompis? Nej?!?!? Självklart inte
Hoppat in i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Nepp
Smugit ur ditt hus? Hmmm, lite halvt men inget seriöst
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Nej
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Ja finns många jag älskar och saknar en del också

Livet | |
Upp