"En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig"

Igår efter skolan mötte jag upp pappa, så gick vi och hämtade ut nya linser med min nya styrka. Så skönt att kunna se helt klart igen. Mamma hämtade oss så åkte vi hem och jag hann inte mer än att komma innanför dörren när jag kände att ett migränanfall var påväg. Jag tog snabbt en tablett och somnade en timma. Sen vaknade jag och då hade mamma lagat oxflie, rotfrukter och chilismör i ugn. Hur gott som helst var det!! Efter maten kollade vi på Känn ingen sorg som vi inte hade sett än. Sen kom Fridis hit och så gick vi ner till stan för att köpa oboy. På vägen ner så ringde Filip som sen körde förbi oss, så vi åkte med honom ett tag och hämtade upp Linus lite senare. Mysigt med en lugn kväll och massa oboy ♥ Var hemma vid 1 och somnade strax efter det. Idag har jag lite olika saker att fixa med så kanskeee borde ta och gå upp ur sängen nu... I kväll har jag i alla fall lite olika planer så vi får se vad som händer! Bilderna här under är från i somras bara för att jag minns hur trött och lycklig jag var här på väg hem från Smögen typ mitt i natten. Bara för att jag är så trött på det här jävla mellanvädret, antingen ska det vara sommare eller kyla och snö. Så gärna några minus till och massa snöö!!!
 
Livet | |
Upp