Get mama a house


Min vecka har varit väldigt bra. Jag har hängt mycket med Melinda, eftersom ingen av oss har fått så mycket plugg än och inte har haft så mycket för oss. I onsdags överraskade jag Josephine, Jennifer och Ebba på min gamla skola. Vilket var såå himla roligt!!! Vi gick och fikade och pratade av oss. Mina fantastiska vänner, så himla glad att ha dem. Annars så har jag pluggat lite på det vi har hunnit få, provat gymmet i vbg och det kändes faktiskt bra. Tycker dock att det är fett stelt första gångerna på ett nytt gym när man inte känner sig hemma och hittar där. Skönt iaf att det är relativt tomt under de tiderna jag är/kommer vara där. Sen har jag hängt med Frida också, gått promenader och hängt hos en som heter Jakob Idag har jag varit hemma hos de bästa jag vet en sväng och sen bara kollat dhw. Nu har jag precis kollat BB.. Tror inte jag kommer följa det meen vi får väl se. Jävlar vad ointressant det här inlägget är. Inte ens intressant att skriva haha. Meen vad spelar något för roll?? Alla mina fans läser väl ändå;);) Nu ska jag sova, klockan står som vanligt på 6 imorgon för skola. Pusss och god natt
Livet | |
Upp