Is it too late now to say sorry?

Älskade söndag.. Idag började jag och min kära familj söndagen och andra advent med att äta adventsfrukost. Dessa frukostar har blivit en sån mysig tradition. Vilket jag, som den traditionsenliga personen jag är, gillar. Efter det åkte vi för att bowla och fika med vår syrianska familj. Vi alla var jättenöjda, så det var helt klart en bra start på den här mysiga söndagen. Efter det har jag ätit middag med familjen, pluggat, kollat serie och fått besök.
 
Min vecka har precis som min söndag, varit lugn. I början av veckan (mån-tors) fick jag gjort en del plugg. Sen har javarit på ett spännande möte, träffat Fridis en sväng och catchat up med Catrine. I fredags fick jag migrän i skolan, åkte direkt hem med mamma och spendera hela kvällen med min migrän. Igår jobbade jag, vilket kändes som vääärldens längsta dag. Vi var underbemannade af, men det var som tur var relativt lugnt! Efter jobbet lyckades jag bli medtjatad till en förfest hos min kära vän Robin och följde sen med ut. Ångrade något i efterhand att jag följde med ut, men det var kul att komma ut och träffa lite folk, efter vad som känns som flera månader hemma.
Livet | |
Upp