Midsommarhelgen 2015

Midsommarafton började med lunch hemma hos några familjevänner med tre familjer och vi. Jag har fått ett annat perspektiv på familjevänner när jag har blivit äldre. Tycker att det är roligt och tacksamt att ha människor som ändå alltid har funnits i mitt liv!
 
Sen fixade jag och Jennie våra midsommarkransar innan Josephine kom och vi åkte till Melissa och Jonathan som styrde midsommarfirande med god mat och lekar med ett gäng härliga människor!
 
Johan och Thomas kom förbi och så hängde jag, Josephine och Jennie med dem till en annan fest några kilometer bort hos en kille som hette Filip. Han hade discolampor, rökmaskin och en bar i huset, så det kändes som att man var på någon typ av svartklubb eller något.
 
I lördags (midsommardagen) så åkte jag, Jennie och Linnea till Smögen. Vi hade egentligen planerat att festa sönder, men Jennie mådde inte speciellt bra och jag skulle jobba dagen efter. Så det blev mest att vi strosade runt, åt baguette med smögenröra och träffade folk. Midsommar på Smögen är det bästa. Vilket folk tycks ha förstått eftersom det var människor ÖVERALLT. Nästan för mycket folk, jag och Linnea var livrädda för att ramla i när vi gick längst ut på bryggan.
 
På vägen hem från Smögen bestämde vi oss för att åka förbi Lysekil där det var cruising. Nästan direkt när vi kom in i Lysekil träffade vi Ricky och Sillen, det slutade med att vi åkte runt i deras van med ett härligt gäng, där vi sjöng och sånt ett par timmar innan vi drog oss hemåt!
Livet | |
Upp