Höstlov

Hej vänner! Jag har varit på Specsavers hela veckan och gått bredvid för att lära mig hur allting funkar. Det är verkligen mycket att lära sig. Alla olika datorsystem, olika typer av glas, olika typer av bågar och såå fortsätter det. Men det är väldigt roligt och jag lär mig nytt hela tiden! Känner mig som en mamma till ett barn som har tappat sin första tand, när jag själv gör framsteg. Vad har jag mer gjort än att jobba då? Jag har hämtat ut ett paket med en kappa, som jag inte har bestämt mig för om jag ska behålla än eller inte.. Det återstår att se! Sen har jag varit på middag med mina klasstjejer i Trollhättan, haft myskväll med bästisar, varit hos min sjukgymnast och bäst av allt: jag har klippt mig! Så mitt hår är fräääscht igen. Sen har jag givetvis försökt få undan en del plugg, det har dock gått sämre än planerat. Men har inga planer varken lördag eller söndag för ens plugget är som det ska, så det är ingen fara med den biten heller! Skolan före aaaalllllt är mitt motto. Puss pussss
Livet | |
Upp