Painted it red

I fredags var jag ledig från skolan eftersom det var begravning för Andreas. Det var som väntat tungt och oerhört sorgset, men det var också fint och det var fint att få ta farväl! ♥ Det känns så banalt att bara nämna det i förbifarten på bloggen, men det rörs så mycket känslor och det är fel forum för mig att dela med mig av. Efter begravningen åkte jag och några av mina fina vänner och åt lunch på jobbet faktiskt! Väldigt gott och skönt att få prata om Andreas och om livet. Glad för mina fina fina vänner och den relation vi alla har byggt upp efter så många år som vänner.
 
Min fredagskväll spenderades hemma med pappa och Saga, som kom hem från Polen. Hade saknat Sagis så mycket, så det var fint att få hem henne och få krama henne!! Sen träffade jag några vänner lite senare inpå kvällen.
 
Både lördag och söndag var det jobb och inte speciellt mycket mer som orkades med. Skönt att jag trivs så bra på mitt jobb när det blir sånna helger! Vi har haft smakprov på jobbet den här helgen också, så jag har stått i serveringen för det både lördag och söndag. Det var faktiskt väldigt roligt! Att få vara ute och prata med kunder på ett helt annat sätt än vad som hinns med när man bara expedierar dem. Det var min lugna helg! Puss
Livet | |
Upp