but darling i still catch a grenade for ya

Tjena. Jag har precis sett en film "Feast of love" den var lite konstig så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Jag mår bättre idag än jag gjorde igår. Jag har inte feber idag i alla fall så det är ju positivt. Jag ska försöka plugga lite matte idag, har inte pluggat någonting på hela veckan. Jag har faktiskt varit för sjuk. Men nu är jag snart frisk tror jag, jag får se om jag ska till skolan imorgon.. Men det hoppas jag ju. Jag har inte så jädra mycket att skriva, när jag bara hemma och är sjuk hela veckan. Även om det var ett tag sedan jag gick utanför dörren så får jag vårkänslor! Jag ska försöka komma utanför dörren på en promenad idag också. I alla fall bara gå längs gatan, fram och tillbaka det känns som jag kanske inte orkar mer. Men det är i alla fall någonting. Fan vilket tråkigt inlägg haha. Men jag orkar inte vara sjuk längre. Jag ska till skolan imorgon!!! Just det jag fick en fråga igår, angående en person. Och du får gärna säg vem du är?? Men ja det har jag varit men det var två eller tre år sedan. Det är absolut inte någonting jag saknar.
Livet | |
Upp