Sommarlov ♥♥

Har haft en skit go kväll.. Med några grymma brudar. Närmare bestämt Agnes, Jennie, Maja och Molly. Vi har mest åkt runt, en sväng till torp, landbadet, dalaberg och massa ställen. Sen såg jag newkid också!!!! Haha fick typ panik, han satt utanför coop vid sjukhuset. Så kör vi in på parkeringen precis bakom, så vi är typ några meter i från honom. Men vi vet inte att han sitter där haha. Sen kör vi iväg och jag typ skriker till Jennie "det är newkid" "jennieeee det är newkid". Haha och hon fattade inte ens vem jag snackade om för ens jag började sjunga turbulens haha. Så försökte jag ropa på Maja som satt bakom Molly. Men hon är ju döv i sin hjälm så hon bara åkte vidare haha. Nej nu ska jag sova. Imorgon ska jag klippa mig 12, sen bada med Gabb och Moa. Sen spenderar vi natten hos G. Vi hörs nog inte imorgon. Men någon annan dag. Puss på er. Njut av sommarlovet nu! Sommarlov ♥♥♥♥♥ Juste vi har bokat resa till Rhodos på Söndag kl. 18.35 lämnar vi fucking Sverigeee. Det lär blir fett. Föresten så jävla gött väder idag! Varmt och skönt i vattnet också idag. Även om Jennie fega ur och inte bada haha. Men nu måste jag sova, trött som faaaan. God natt!
Livet | |
Upp