one, two, three, four

Amen tjena. Whats up? Inte mycket asså, plugg för det mesta. Ska berätta för er om denna dag. Först skola... (AHAAAAA SURPRISE) Sen tog jag bussa hem, men då så har jag ju ingen nyckel. Ringer hela familjen och tjötar haha. Försökte öppna garaget, men nej självklart var det inte öppet.. Chill. Tog mitt pick och pack. Trött som fan. La mig på altanen och chillade i typ tre timmar. Grannarna höll mig sällskap ett bra tag. Elliot kom över mest hela tiden och sa "Idaaaaa, jag har plockat blommor till dig" "Idaaaa.." osv osv. Blev så sjukt rastlös ett tag så jag springer runt hela huset och börjar klättra på ställningarna (vi lägger om taket) och gå balansgång (har förövrigt INGEN jävla balans över huvudtaget (okej lite balans har jag ju allt.. men knappt så den räknas asså (får ta och sluta göra paranteser nu asså, tre paranteser i en haha..))) Sen åkte vi och handlade, sen lagade jag käk. Har förövrigt kommit på att kock kanske är något att ha?!?! Jag menar hur kul är det inte att laga mat?!?! Kul som fan ju! Får se på det asså, kanske kock nästaaa! Vem vet? Bara gud vet.. Tänkte plugga lite meraaaa nu.. Får se om jag orkar asså, annars får jag ta det imorgon... Tar det imorgon för ska ju se CSI om ba några minutaaassss. Fan vad dålig svenska och slarvigt inlägg detta blev, men chill ändå. Ba bloggen ju hehe. Nej nu får jag ta och sluta skriva på detta skitinlägg haha. CSI vääntar ju, eller om 10 iaf.
Just chill and it will be okay, trust me I know.
Livet | |
Upp