Oktobermarknad i Vbg


Me and Hana banana today. Sju ringde klockan i morse, drog mig inte upp ur sängen för ens 40 mintuter senare. Haha okej ska inte ljuga, det var kort att snooza 40 minuter för mig.. Men ändå så mitt i allt detta så fick vi strömavbrott.. Inte så fett när jag var stressad som ett as. Funkade i alla fall och hamnade i bilen och åkte i Vbg. Riktigt skön dag med gött häng!! Vi gjorde väl det mesta som går att göra för att få sålt kakor, bullar, kaffe, te, sockar och vantar. Fick sålt en hel del faktiskt! Kallt som tusen var det, men vi höll humöret uppe och allting var fint! Jag och Hanna käkade langos också, sjuuuuukt gott! Sen tog jag och lille Majsi tåget hem vid 14 och var hemma någon timma senare. Då kom mor min och hämtade oss och så åkte vi hem var för sig. Träffade Frida och Zero som var utanför huset när vi kom hem. Snackade lite och sen drog jag in. Har varit hemma ett tag och ska snart packa lite små skit och sen dra mig bort till Frida där hon och Hanna är. Just nu pumpar jag massa skön musik och taggar för en go kväll med sköna vänner! Söööver hos Fridus.
Livet | |
Upp