Jag tar mig över sjö och land

Jag hade en lugn och mysig helg, fridis ringde mig i lördags när jag var i stan och skulle hem efter myskväll med Moa och Jennie vid 12-tiden och bara "häng med på asrolig fest!!!!". Haha så gick med henne till en fest som var över när vi kom dit, och alla stod utanför, fick träffat lite folk iaf så det var helt okej. Annars fick jag migrän i söndags och spydde hela dagen, stannade hemma i måndags, i tisdags var jag, Sagis och mamma på torp och ikea efter skolan och sen var jag med Oskar och idag slutade jag vid 12 eller ja 10 egentligen men aja, åkte hem och Oskar kom en stund, sen har jag kollat på glee och tagit det lugnt med familjen. Ja det är väl lite upp och ner just nu, men jag mår bra och är faktiskt rätt så taggad på skolan och livet i övrigt också. Det blir nog bra hör ni!! Imorgon slutar jag rätt så tidigt och sen väntar en bra dag. Sen är det ju fredag och då väntar en riktigt bra helg. Ligger i min underbara säng och ska stänga ner datorn och slagga nu, nattis ♥
Livet | |
Upp