Heeej på er alla mina fans

 Meeeeen så försvann hela inlägget jag skrev. Jag har i alla fall typ ingen blogglust just nu, eller det är gött att skriva när jag väl börjar, men jag har ingen lust att logga in osv. Men fansen blir arga när jag inte bloggar och jag menar, vad gör man inte för sina fans?!? Livet har rullat på som vanligt sen sist. Idag började jag halv ett vilket var jävligt skönt, så tog en go sovmorgon, kollade dex och drog sen till skolan. Gick på italienska med Catrine så vi va inte från skolan för ens vid 5 ändå. Sen kom jag hem och lagade käk åt min familj. Nu ska jag gå upp och lägga mig och läsa och sen ska jag sova. Imorgon är det torsdag, det brukade vara min favoritdag i veckan men nu är det fan fredag tror jag. Jaja vem bryr sig egentligen. Hoppas ni har haft en bra dag och får en bra dag imorgon. Snart är januari slut och snart är det vår då blir allt bättre som alltid! Nej nu ska jag ta och sluta skriva om meningslös skit och istället gå upp för trappan till min våning. Puss mina fans
Livet | |
#1 - - dr hassan:

men det här skrev du ju alldeles nyss, kan du inte variera dig lite?

Upp